Voorjaarsopruiming!

Voordat je begint met lezen een kleine mededeling: als je mij volgt via social media staat er niet veel nieuws in onderstaand blog. Maar voel je vooral vrij om gezellig verder te lezen.๐Ÿ˜Š

Lente! Het is lente!

Nu de dagen weer langer worden en de bollen wakker worden, heb ik pas in de gaten hรณe ik hiernaar uitkeek.

Waar ik het meest van geniet in de lente, is het rommelen in de tuin, de dagen dat je zomaar zonder jas naar buiten kan, het fietsen (in de winter is dit moeilijker voor mij) en natuurlijk alle bloemen en kleuren!

En, ook niet onbelangrijk: in de lente is het ’s avonds langer licht, waardoor ik nog even achter mijn werktafel kan kruipen en de avond kan vullen met tekenen. Dat hoop ik ook deze lente weer te gaan doen!

Daarom is het tijd voor een voorjaarsschoonmaak in mijn atelier. Of beter gezegd: tijd voor OPRUIMING! Op die manier ontstaat er ruimte voor nieuwe kaarten in mijnย  kamer, in mijn webshop en in mijn hoofd.๐Ÿ˜

Goed nieuws voor jou, als je op je budget let: een heel aantal wenskaarten staat nu in de uitverkoop! Je kunt ze nu bestellen met een flinke korting: voor minder dan een euro per stuk kan je ze vinden op MeMaree.nl.

En als we het dan toch over lente hebben, deze leukerd is er ook te vinden.

Geniet jij ook zo van de lente? En naar wie zou jij deze vrolijke inkleurkaart sturen?

Plaats een reactie