MeMaree 2 jaar

Op vrijdag 02-02-22 ging MeMaree.nl online! Wat was het een feest en wat heb ik er naar uitgekeken om al mijn kaarten eindelijk de wereld in te brengen!

En nu is dat al weer twee jaar geleden!πŸŽ‰ Je mag best weten dat het niet altijd eenvoudig was, maar het heeft me daarnaast zoveel moois gebracht. En ik hoop jullie ook!

Om deze verjaardag te vieren, heb ik wat leuks bedacht! Als je deze week kaarten bestelt, ontvang je bij elke vijf kaarten een extra gratis kaart. Het is een verrassing welke kaart je erbij krijgt, maar ik zal zeker kijken naar welke kaarten je besteld en iets uitzoeken wat bij jouw smaak past!

Zo vieren we samen deze mijlpaal.❀️
Ik ben superdankbaar voor jullie lieve support en enthousiasme!πŸ’― Ook wil ik op dit moment echt Maus noemen. Hij is mijn sparringspartner op de achtergrond en heeft de shop gebouwd en nog steeds in beheer. Door zijn hulp kan ik deze kleine onderneming runnen. En zodra er ook maar een wijziging nodig is, staat hij voor me klaar.πŸ‘

Dankbaar dat God mij tot hier heeft geholpen en bemoedigd. Ik kijk er naar uit wat Hij het komende jaar gaat brengen!πŸ™Œ

8 gedachtes over “MeMaree 2 jaar

Plaats een reactie