Klaprozen

Afgelopen jaar liep ik met Eep naar een afspraak in de stad. Het was woensdagmorgen en we moesten een paar drukke verkeersplekken oversteken.
Je weet wel, langs razende auto’s. Een grijs stukje stad. Beton.
Het stoplicht ging op groen, we liepen naar de overkant en ineens was daar tussen het asfalt een veldje vól klaprozen!🏵️

Ik werd er blij van!
Zomaar wist ik met zekerheid dat er een kaart met klaprozen zou komen.

En hier is ‘tie dan!✨
Blij met deze mooie toevoeging aan de collectie.
Multifuntio-inzetbaar voor elk kostbaar persoon on the planet. En dat zijn er nogal wat!😉

Oh ja, psssst… Ook goed te gebruiken voor moederdag!🥰

7 gedachtes over “Klaprozen

  1. Naomi zegt:

    Hij is prachtig. En ik kan het weten;). Ik wilde ‘m gaan versturen, maar vind ‘m zo mooi dat ik erover zit te denken om ‘m zelf te houden. De tekst kan ik als reminder namelijk ook wel gebruiken voor mezelf af en toe.

    Geliked door 1 persoon

    • MeMaree zegt:

      Dank je wel voor je berichtje Naomi. Een mooi idee om hem zelf te houden en hem ergens neer te zetten of leggen als bemoediging voor je zelf!

      Mag ik je reactie, met of zonder naam (wat je wilt) plaatsen op social media? Om dit idee door te geven?

      Like

Plaats een reactie