Eén!

Hoera! Deze blog is jarig! Precies 1 jaar geleden publiceerde ik hier mijn eerste blog. Na een tijd van zoeken en peinzen was het eindelijk zover​ dat ik stopte met mijn oude blog en opnieuw begon. Een andere website, meer vertellerijen, meer mezelf. Ik was wat voorzichtig in het begin, wilde eerst eens zien hoe het zou bevallen en of ik er weer plezier in kreeg.

Een aantal dingen waren belangrijk voor me:  [in mijn aantekeningen volgt hier een acht A4’tjes tellend rapport voorzien van inleiding en evaluatie. Aangezien internetlezers over het algemeen scannende lezers zijn, zal ik u dit besparen.]

Een jaar verder ben ik oprecht een blij mens. Wat zijn er veel dingen het revue gepasseerd! Enorm bedankt voor jullie interesse in mijn blog, jullie feedback en support. Ook al schrijf ik -let’s be honest- deels gewoon voor mezelf, zonder lezers is een blog maar een saaie bedoening. Voel je daarom vrij af en toe een blog te delen als je enthousiast bent.

Nu zat ik in aanloop van dit bericht allerlei GROOTSCHE plannen te bedenken, want wie jarig is, trakteert. Dat gaat dan op z’n Maree’s. De ideeën buitelen over elkaar heen. De één nog fantastischer dan de ander. Allemaal even onuitvoerbaar. En langzaam maak ik er voor mezelf een taak van die helemaal niet leuk meer is.

Daarom alleen een blog vandaag. Eenvoud siert de mens. En al die gekke, fantasierijke ideeën: ach, wie weet komen ze alsnog een keer voorbij.

5 gedachtes over “Eén!

  1. E zegt:

    Fijn dat je je manier van bloggen gevonden hebt… nu is het zeker geen saaie bedoening maar een boeiende bedoeling voor alle meelezers… ga alstjeblieft nog een poos door!
    De blogposts zijn al een cadeautje op zich.

    Like

  2. mama zegt:

    Gefeliciteerd!!! Het is een genot om elke keer weer een blog van jou te lezen! Ik kijk er steeds naar uit! Keep it up! En hopelijk heb je er nog heel lang veel plezier mee!

    Like

  3. Miriam zegt:

    Haha, jij hebt altijd van die leuke ideetjes, ik was wel benieuwd wat voor leuks je nu dit keer weer had verzonnen;). Gefeliciteerd met je 1 jaar:)!

    Like

Geef een reactie

