6 gedachtes over “Zelf doen

  1. Lydia van der Pol zegt:

    Mooi! Zoiets heb ik met mijn oudste zoon en een meisje dat ik wel zie zitten voor hem. Ze kennen elkaar… Ik vind het maar wat lastig om daar zuiver in te staan en op de goede manier voor te bidden. Dus over twintig jaar heb je misschien profijt van deze ervaring als het om jullie eigen zoon gaat 😉

    Liked by 1 persoon

  2. Marijke zegt:

    Wat bijzonder, blijft inderdaad altijd lastig om God niet voor de voeten te lopen en zelf alvast aan de slag te gaan.
    Las vanmorgen het verhaal van Saul die niet op Samuel kon wachten met het brengen van een offer en dat had grote gevolgen voor de rest van zijn leven!

    Like

  3. E zegt:

    Leerpuntje wat we allemaal moeten leren, denk ik. We mogen wel vragen, en dan aan Hem overlaten. Regelmatig ben je teleurgesteld als mens, dat het anders loopt als je hoopt. Maar later blijkt wel eens hoe wijs dat was. (en soms ook niet, maar God weet wat Hij doet gelukkig).

    Like

Geef een reactie

