Dankbaar

Tel je zegeningen, één voor één… Wist je dat een moeilijke dag lichter wordt als je bedenkt waar je dankbaar voor bent? Het helpt mij erg als ik bijvoorbeeld een slechte nacht heb gehad om te bedenken dat het nog veel erger was geweest als ik een slechte nacht had gehad, zonder dak boven mijn hoofd, buiten in de kou.

We hebben zoveel goeds! Laatst kreeg ik de vraag om een dankcirkel te tekenen als voorbeeld voor een crea-ochtend. Het is tof om te doen. Al tekenend besef je wat een rijk mens je bent. Voor mij was het een al tekenend dankgebed. Dank U, Heer! Ik ben benieuwd hoe jouw dankcirkel eruit ziet. Leuk als je hem met me deelt.

 Met medewerking van Eep, die verantwoordelijk was voor de kreukels onderin… Tja, nooit je werk laten slingeren in een huis waar een minimens woont!

Update: op de weblog van Allesvanellis is er toevállig ook net een blog geplaatst over dit onderwerp. Kijk hier.

4 gedachtes over “Dankbaar

Geef een reactie

