Wriemelsessie

Ja, daarrrr zijn we weer!! Goedemorgen allemaal en welkom bij deze speciale editie van “Relax 2 the max”. Deze keer geen uitzending via de tv, geen zwoele massagestem via uw speakers, maar een heuse feelgoodblog.
Wij willen u vragen om uiterste commitment. Indien u daar niet toe in staat bent, vragen wij u deze blog nu te verlaten voor u verder leest. Commitment houdt in: u doet volledig mee. Juist ja, daar in uw eigen woonkamer, kantoor of wellicht op het toilet.

Goed. Bent u er klaar voor? Daar gaan we dan!
Stap 1. Ga er maar lekker voor zitten. Doe uw schoenen uit. Wat zegt u? U heeft zweetvoeten? Welnu, dat hindert niet. Gelukkig ruiken ik en de andere deelnemers daar niets van.
Hela, u daar mevrouwtje, ook u! Schoenen uit. Ja… u denkt, ze zien me toch niet… maar ik had al zo’n vermoeden dat u gewoon stiekem zou doorlezen mét uw schoenen aan. Het is stoppen met lezen óf meedoen.


Ja? Stap 2. Doe uw sokken uit.
Ja hoor, gewoon allebei. Streepjessokken, stippelsokken of egaal, maakt niet uit.

Ik wacht even tot iedereen zover is…

Stap 3. U staart nu, als het goed is, naar uw eigen voeten. Bekijk ze met liefde. Deze voeten dragen u, vanaf dat u loopt, de wereld door. Is het niet fantastisch?
Wriemel een beetje met uw tenen. Wat zegt u? Wat wriemelen is? Eigenlijk alles, als er maar beweging in zit. Goed zo! Ja, wriemel maar lekker.
En voel het, hè? Wriemel en voel.

U voelt niks? Oh help, ik was er al bang voor! Die voeten zitten er al jaren, maar u voelt ze niet. Da’s niet best. Misschien als u wriemelt met uw ogen dicht?
Ja, dat helpt hè? Dat dacht ik al. Laat die tenen maar wapperen. Wat een vrijheid, hè? Zo’n wriemelsessie doet altijd wonderen. U zal versteld staan!

Goed. U mag langzaam weer terugkomen in het hier en nu. Ontspan uw tenen. Doe uw ogen maar weer open. Zooo, dat doet de mens goed, hè? We sluiten deze sessie af met een Feet&Greet. Ga lekker losjes staan. Groet met uw voeten de vloer. En doe een dansje. Hup, hup, hoepla!
Ja hoor, gewoon waar uw collega’s c.q. kinderen bij zijn. Zeg, u hoeft zich toch zeker niet te schamen voor een voetsessie? Ben je mal?!
Goed zo! Ik zie prachtige dansjes. Mooi hoor! En voel, hè? Voel. Laat uw tranen gerust de vrije loop. Is het u wel eens opgevallen hoe die woorden op elkaar lijken? Voel en voet? Mooi hè?

Als u zover bent mag u weer gaan zitten. Voel u vrij om nog even uw schoenen en sokken uit te laten. Geniet van de onwaarschijnlijke sensatie die uw voeten in uw lichaam teweeg brengt. We zijn zeer benieuwd wat deze sessie voor u heeft betekend. Laat gerust een reactie achter.
NB. deze blog is mede mogelijk gemaakt door Maus in the House Inc. Voor al uw digitali-typwerk en staarondersteuning

6 gedachtes over “Wriemelsessie

  1. mama zegt:

    Om te brullen! Ik heb me wild gelachen! Je bent geniaal! En…ik heb stiekem m’n sloffen uitgedaan en even met m’n tenen gewriemeld! Hoe je een mens zo gek krijgt!
    En dan als uitsmijter nog Maus in the House Inc! Die houwen we erin!

    Like

  2. Ingenet van Dusseldorp zegt:

    whahahha, heerlijk!!! Heb heerlijk heb m’n tenen gewriemeld en voel me helemaal zen op deze grijze, grauwe dag! Ik kan de dag weer aan met een lach op m’n gezicht!! Dankjewel en een dikke kus!!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

