Proefkonijnen

Voor mijn verjaardag kreeg ik van Maus een houtbrander en nu ben ik hard op weg om een heuse pyrograaf te worden. Vinden jullie dat nou niet chic klinken? Leuk dat ik mensen om me heen heb,  die ik een probeersel mag geven. Mijn vriendinnen waren laatst de eerste proef-konijnen. . .

wp-image-1715474322jpg.jpg

 

Waarbij ik even kwijt moet,  dat “eat,  pray, love”  losstaat van het gelijknamige boek. Ik heb het niet gelezen en dat ben ik ook zeer zeker niet van plan.

6 gedachtes over “Proefkonijnen

Geef een reactie

