Handlettering

In één van mijn vorige blogs schreef ik over die leuke boekhandel in Tilburg, waar we allebei een boek kochten. Ik nam daar het boek Handlettering doe je zo! van Karin Luttenberg mee vandaan. Het stond al een poosje op mijn lijstje en is zeker aan te bevelen als je houdt van creatief schrijven. En dan bedoel ik niet verhalen schrijven, maar teksten tekenen. Snap je het nog?

Op de camping teruggekomen heb ik eerst eens lekker zitten neuzen met een kop thee erbij. En wat een inspiratie zit er in! Doordat ik in plaats van tijdschriften een setje fineliners had meegenomen op vakantie, kon ik wat ik las meteen toepassen. Zo leuk om te doen! En ideaal om zelf je kaarten te kunnen ontwerpen. Daar krijg je persoonlijke felicitatiekaartjes van…

 

 

4 gedachtes over “Handlettering

Geef een reactie

