Vakantievermaak

Vlak voordat we op vakantie gaan, kopen we altijd ieder een boek of wat tijdschriften. Het eerste jaar vonden we dat zo’n goed idee dat het inmiddels een traditie is geworden.

Alleen die vakantie-voorpret is al zo heerlijk! Een beetje rondneuzen in de boekhandel… We hebben een richtlijn qua prijs, dus kiezen móet. Wat is er veel leuks! Dit jaar doolde ik maar wat rond. Lezen gaat niet echt. Een pagina per dag is de max, dus wat heb ik dan aan een tijdschrift? En toen bedacht ik, dat ik zo’n mooi finelinersetje had zien liggen. Verschillende diktes: ideaal om mee te tekenen. Want tekenen kan gelukkig altijd! Toen was de keuze snel gemaakt. Ik kocht een nieuwe dummy (de oude was vol) en het setje pennen. En… geen spijt van gehad!

 

3 gedachtes over “Vakantievermaak

Geef een reactie

