Op schoot

Heer, ik heb niet zoveel over
ik ben moe, ik kan niet meer
Tranen vallen langs mijn wangen
Hoe moet ik nu verder, Heer?

Hoe kan stilte u nog loven?
Enkel staren u nog zien?
‘k heb geen adem om te zingen.
Wat heb ik u nog te bieden?

Dus hier zijn mijn lege handen,
mijn zwakheid toont uw grote kracht.
Al kan ik niet eens meer denken,
u riep voor mij: “Het is volbracht!”

Zuchtend leg ik heel mijn leven
al die zware dingen, Heer,
terwijl ik bij u op schoot klim,
in uw vaderhanden neer.

Wetend dat u wel zal zorgen.
Zachtjes streelt uw hand mijn haar.
“Stil maar meisje, wacht nog even:
ik maak alles voor je klaar.”


Memaree  14~07~2016

5 gedachtes over “Op schoot

Geef een reactie

