Pimp je agenda

Ik doe er wel een keer iets mee, dacht ik toen ik deze agenda kocht. En dat denk ik vaker. Ik neem wel een basic iets mee, lekker goedkoop. Thuis maak ik er wel wat leuks van. Zo heb ik een jute boodschappentas, een brillenkoker, een kartonnen opbergdoos en dus ook deze agenda.

De goede agenda vinden is overigens een vak apart. Ik kan er uren mee bezig zijn, maar vind ik hem niet, doe me dan maar de goedkoopste die er is.

En zo zit ik dus al een half jaar met een agenda waar ik van baal. Hij voldoet niet. Ik heb zelfs nog steeds niet alle gegevens achterin ingevuld (ik ben van de lijstjes en die schrijf ik ieder jaar trouw over in mijn nieuwe agenda – nee, zeg nu niet dat een digitale agenda veel makkelijker is. Ik píeker er niet over!)

Daarnaast is er nog iets en daar kwam ik vandaag achter: ik erger me aan de lelijkheid van het ding. Ik heb er nog geen tijd voor genomen om er iets leuks van te maken. (Net als dat mijn boodschappentas, brillenkoker en opbergdoos nog erg kaal zijn) Ik denk er ook gewoon niet aan. Maar onderhuids kruipt er steeds de gedachte dat ik hem niet wil.

Kijk, en als je eenmaal zó ver bent in je conclusies, dan is de volgende stap zo gemaakt. Met wat cadeaupapier en 3 stickers (luier kan niet) ziet het er weer een beetje aantoonbaar uit. Ik ben in elk geval tevreden. En dat na een half jaar!

photogrid_1467661011343.jpg

7 gedachtes over “Pimp je agenda

  1. E zegt:

    Nou ik kan me voorstellen dat je deze vaker pakt en met veel meer plezier. Leuk!!! En volgend jaar doe je het waarschijnlijk meteen omdat het heel simpel is voor veel plezier.
    Ik vind deze leuk!

    Leuk dat ieder zo zijn/haar eigen systeem heeft… Ik vind het ook heerlijk om te kijken wat voor agenda’s er nu weer op de markt zijn(elk jaar opnieuw)
    En er zijn zulke mooien! Maar de prijs houd me tegen…en ik wil ab-so-luut geen ringband meer…(gaat echt he-le-maal stuk bij mij).
    Uiteindelijk…. wordt het nu al een paar jaar de al-ler-goed-koop-ste die ik kan vinden…1,49 of zo… en dan inderdaad pimpen!

    Like

Geef een reactie

